23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Building Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Vil være en direkte konkurrent til NCC og MT Højgaard

LM Byg A/S er klar med sin 2020-strategi.

Flere markedsandele inden for råhus- og hovedentrepriser og en årlig vækst på 20 procent.

Det er hovedoverskriften for den 2020-strategi, som adm. direktør Hans Anker Nielsen og LM Byg A/S netop har løftet sløret for

- Det er en stærk og offensiv retning, vi lægger for dagen, men den er realistisk og i virksomhedens ånd. Vi kommer til at have langt større fokus på hovedentrepriser – primært fordi 50 procent i en hovedentreprise er råhuset, som vi jo er specialister i med vores egenproduktion, siger Hans Anker Nielsen, der tiltrådte som administrerende direktør i september.

Den nye strategi betyder, at LM Byg vil være i direkte konkurrence med blandt andre NCC og MT Højgaard inden for råhusentrepriserne.

LM Byg realiserede i det seneste regnskabsår for 2015 et resultat på 29,2 millioner kroner ud af en omsætning på 400 millioner kroner.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109