23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Building Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Mobilen har vundet slaget om de digitale kunder.

Den lille bærbare tager føringen som indkøbsredskab blandt de bærbare platforme

Data-virksomheden Salesforce har netop offentliggjort sin nye Shopping Index Report for andet kvartal 2017.

Rapporten viser seneste købsadfærd for 500 millioner kunder på verdensplan, fortæller virksomheden

Rapporten viser, at den digitale handel i Norden fortsat vokser, og at der bliver brugt flere penge.

Samlet set er trafikken vokset med 12 pct. og forbrugerne bruger 23 pct. mere, når de er på en hjemmeside.

Men skal handlen afsluttes, er den stigende trend at forbrugerne vil have fri fragt. Den tendens er steget 36 pct. over det seneste år.

Mobilen har vundet

For Danmark og det øvrige Norden gælder i øvrigt, at specielt mobiltrafik og ordrer afgivet fra mobil er steget meget i årets andet kvartal.

Væksten på ordrer er hele 44 pct. og udgør nu 37 pct. af salget, ligesom mobiltrafik er vokset med 15 pct. og nu udgør 52 pct. af al trafik.

Kort sagt ser det ud til, at mobilen har vundet slaget om handel fra bærbare medier.

Samtidig viser de nye tal at 59 pct. af forbrugerne fortsat anvender mobilen til inspiration og andet, selv når de er i butikken.

Dermed bliver hullet med hensyn til påvirkning og købsadfærd mellem online og den fysiske butik stadig mindre.

Den fulde rapport kan

hentes her

.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.155