23948sdkhjf

Våd sommer øger omsætningen

Vandfyldte kældre, utætte tage og vinduer har givet skadeserviceafdelingen i E&P service en travl sommer
- Der har godt nok været brug for alle mand - og alle affugtere - denne her sommer, fortæller Sven Mortensen, direktør i E&P service, der kan se tilbage på en våd sommer, der har givet ekstraordinær travlhed:

- Vi har været ude til over 80 store vandskader i juli og august - det er mange flere skadesager end på en normal sommer og lige nu ser vi på et sommerregnskab, hvor der bliver lagt omkring 50 pct. oveni den normale omsætning, oplyser Sven Mortensen.

1.000 liter regnvand ud af kælderen
E&P service har fortrinsvis været ude hos erhvervskunder, som er blevet overrasket af et skybrud eller voldsom regn:

- Erhvervskunderne har f.eks. stået med store ejendomme, hvor hele varmecentraler pludselig er oversvømmet med vand - nogen gange har vi pumpet flere tusind liter vand op fra sådan en kælder og så rengjort og sat affugter op.

Andre steder har utætte tage og vinduer været problemet og så har vi både udbedret skaden og repareret tage og vinduer, fortæller Sven Mortensen, som også fortæller, at private forsikringskunder ligeledes har fået hjælp efter skybrud fra E&P service.

E&P service er Enemærke & Petersens serviceforretning, som udfører bygningsvedligeholdelse af ejendomme og akut skadeservice. F.eks. i forbindelse med skybrud, hvor E&P service rykker ud og stopper skaden, affugter, sanerer og reetablerer.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109