23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Building Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Han skal få Lemvigh-Müllers milliardomsætning til at vokse

Teknikgrossisten henter kommerciel direktør i Optimera.

Christian Herbert tiltræder den 16. april som kommerciel direktør med ansvar for alt salg hos stål- og teknikgrossisten Lemvigh-Müller.

51-årige Christian Herbert kommer fra en tilsvarende stilling hos Optimera, hvor han har arbejdet i to år. Cv’et tæller endvidere ansættelser med opgaver inden for forretningsudvikling, salg og marketing hos Carlsberg Breweries, Tetra Pak og Hartmann.

Lemvigh-Müller er organisatorisk opdelt i en teknikdivision og en ståldivision, men arbejder i sin nuværende strategi på at skabe bedre salgsmæssig sammenhæng på tværs af de to divisioner. Den strategi skal Christian Herbert nu være med til at føre ud i livet.

Vi skal derhen, hvor kunderne ikke tænker på Lemvigh-Müller som enten stålgrossist eller teknikgrossist, men som totalleverandør til industrien, byggeriet og installationsbranchen, siger Christian Herbert.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.172|instance-web04