23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Building Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Du må gerne prale lidt, mester !

De fleste håndværksmestre vil gerne markedsføre sig på, at de udfører opgaverne til tiden og i en god kvalitet. Og det er ikke så mærkeligt. Det er jo det, kunderne gerne vil høre og det de vil have.

Spørgsmålet er så blot, hvor mange kunder mester kan hente hjem på at kunne det samme som alle de andre håndværksmestre også påstår de kan !

Det er naturligvis vigtigt at udføre opgaven til tiden og i en god kvalitet. Ligesom det er vigtigt, at mester rådgiver kunden korrekt.

Der er imidlertid en anden og ofte overset måde at få respekt hos kunderne på. Det handler om mesters rolle i lokalsamfundet. Som arbejdsgiver og som uddannelsessted.

I sær det sidste er meget vigtigt. Hvis mester har et par lokale unge mennesker ansat som lærlinge, så har han formentlig et forspring, når borgerne i lokalsamfundet skal vælger, hvem der skal stå for at udføre deres opgaver.

Derfor må mester gerne prale lidt og gøre opmærksom på sig selv og sin indsats.

For netop dén indsats er med til at holde samfundets hjul i gang og sikre, at der også fremover er dygtige håndværkere i lokalsamfundet.

MESTER HAK&HUG Se tema
BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web03