23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Building Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

70 procent afviser sociale medier

Building Supply trodser brugertendensen med nyheder på mobilen og Twitter.

Kommunikerer dit firma med kunder og samarbejdspartnere via sociale medier som Facebook, LinkedIn og Twitter?

Sådan lød månedens spørgsmål her på Building Supply og de øvrige Supply-portaler. Og det korte svar fra de 1.835 besvarende må siges at være: Nej.

Således svarer hele 70 procent af vores brugere, at Facebook, LinkedIn, Twitter og lignende medier ikke er aktuelle, når der skal kommunikes med kunder og samarbejdspartnere.

Dermed kan man sige, at Building Supply trodser trenden, da vi for nylig er gået i luften med både et mobilt site og en Twitter-profil, der kvidrer med dagens vigtigste nyheder så snart, de sker.

Brugere af Twitter er derfor mere end velkomne til at følge Building Supply på Twitter.

Det sker via følgende profiladresse:

http://twitter.com/#!/BuildingSupplDK
BREAKING
{{ article.headline }}
0.109|instance-web01