23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Building Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Det er paskram: Mester Tidende udvider med specialtillæg til tømrer- og snedkermestrene

Mester Tidende cementerer sin position som byggeriets største og vigtigste medie

Mester Tidende, som henvender sig til mestre inden for alle byggehåndværk, øger nu fokus på en af de største håndværksbrancher herhjemme, nemlig tømrer- og snedkerbranchen.

Det sker med et helt nyt og stort specialtillæg seks gange om året under navnet ”Paskram”, som i håndværkerfaget betyder, at noget er helt i orden.

– Tømrer- og snedkerbranchen er i hastig udvikling, og vi vurderer, at branchen har behov for et seriøst og målrettet abonnementsbåret medie, som tager udgangspunkt i branchens vilkår og muligheder, og som samtidig er i øjenhøjde med mestrene, siger redaktør Klaus Tøttrup, Mester Tidende.

Derfor er der fokus på både test af værktøj og håndværkerbiler, nye byggemetoder og -produkter samt på leverandører og producenter til branchen.

Med det nye specialtillæg vil Mester Tidende på et højt fagligt niveau orientere tømrer- og snedkermestrene om alt det, som sætter dem i stand til at agere effektivt på et omskifteligt og stærkt konkurrencepræget marked.

For at målrette tillægget til målgruppen og for at sikre et højt fagligt niveau har Mester Tidende indgået aftale med journalist Michael Rughede, som gennem de seneste 15 år har skabt tæt kontakt til branchen blandt andet som redaktør på et konkurrerende medie.

– Med Michael Rughede som tovholder har vi de bedste forudsætninger for at skabe et specialtillæg med indhold, som ingen andre medier i markedet kan matche.

Her kan tømrer- og snedkermestrene hente både faglig viden og inspiration om effektiv drift af virksomheden fra kontoret til byggepladsen, fremhæver Klaus Tøttrup og tilføjer, at selvom specialtillægget er målrettet mestrene, så må dygtige svende også gerne læse med.

Fuldblods B2B-medie

Tømrer- og snedker-specialtillægget ”Paskram” udkommer første gang med Mester Tidende 24. februar.

– Mester Tidende har været på gaden i mere end 30 år som et fuldblods B2B-medie i byggeriet og dækker i dag byggebranchen med både den trykte avis, som udkommer 16 gange om året, en hjemmeside, et daglig nyhedsbrev samt LinkedIn og Facebook-portaler med stærkt stigende trafik, oplyser Klaus Tøttrup.

EN DEL AF NORDENS STØRSTE INDEN FOR FAGMEDIER
Mester Tidende er en del Nordiske Medier, som er Nordens største virksomhed inden for fagmedier.
Mester Tidende har sammen med søsterbladet Licitationen - Byggeriets Dagblad og onlineportalerne Building-Supply og Wood-Supply en helstøbt formidling til hele den danske bygge- og anlægsbranche.
Den position vil Nordiske Medier fastholde og udbygge yderligere i de kommende år.


Du kan tegne et abonnement på Mester Tidende

her
BREAKING
{{ article.headline }}
0.141|instance-web02