23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Building Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

VVS-installatører bør satse på service-løsninger

Sådan lyder opfordringen for Willy Goldby, direktør for VELTEK - VVS og EL-tekniske Leverandørers Brancheforening.

Det skriver Installator.dk

Forbilledet for VVS-branchen ser Willy Goldby i autobranchens service-løsninger. På samme måde bør installatørerne tilbyde virksomheder og private serviceeftersyn af varmtvandsinstallationer med et eller to års mellemrum.

Sådanne serviceeftersyn har også et samfundsøkonomisk sigte:

- Kommer VVS’eren på besøg hos en familie med to eller tre børn, har han i min optik pligt til at spørge, om han ikke lige skal kaste et blik på husstandens varmtvands installationer. Realiteten er, at mange familier kan opnå store gevinster, hvis installationen optimeres, forklarer Willy Goldby til Installator.dk.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.132|instance-web01