23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Hos Hedema skiller man sig ikke bare af med folk, men finder en løsning

Lone Jørgensen er intern sælger hos Hedema, hvor hun også står for kvalitetsstyring. Hun er en af de garvede medarbejdere og har snart 25 års jubilæum.

”Jeg er egentlig udlært i tøjbutik, men har været på andre fabrikker, blandt andet Arla. Da jeg kom til Hedema, blev jeg hurtigt smidt ud i det og har været på gulvet i flere afdelinger. Med tiden udviklede jeg en allergisk reaktion på kølervæske og kom derfor ind på kontoret i 1998, og jeg har været her lige siden.

Blig klogere på Hedemas forskellige arbejdsområder

Lone sætter pris på, at ledelsen hos Hedema tager sig af medarbejderne:

”Hos Hedema skiller man sig ikke bare af med folk. Hvis nogen får ondt i ryggen eller får allergi, så bruger man tid på at finde et andet sted til dem i Hedema-regi, i stedet for at fyre dem og finde en ny. Det er med til at skabe et godt sammenhold og en vis tryghed i, at ledelsen værdsætter det arbejde, man udfører.”

Hedema er vokset både på omsætning og medarbejdere gennem de 25 år, og i takt med væksten har Lone fået mere ansvar og flere opgaver på kontoret:

”Jeg kan godt lide det ansvar og de opgaver, jeg har fået med tiden – og alsidigheden i opgaverne. Det er spændende at få en kompleks tegning ind og så følge udviklingen fra tegning til færdigt produkt. Alle opgaver er forskellige fra dag til dag.”

Samarbejde har altid været vigtigt hos Hedema:  

”Vi arbejder meget sammen i afdelingen, og gode ideer er altid velkomne, uanset hvor de kommer fra. Man føler sig værdsat som medarbejder. For mig er jargonen den vigtigste, og det at jeg har god kemi med dem, jeg arbejder sammen med. Og det synes jeg helt sikkert, at vi har.”

Læs hele Hedemas historie her

Hedema A/S
Vejlevej 158
8700 Horsens
Horsens Kommune
Danmark
CVR nummer: DK20004630
P nummer: 1001823345

Kontaktperson

KA
Kim Andersen
Direktør
kka@hedema.dk

Send til en kollega

0.047