23948sdkhjf

3byggetilbud.dk lancerer massiv markedsføringskampagne

| Medlemsnyhed | Indrykket af 3byggetilbud.dk A/S

Danmarks største håndværkerportal, 3byggetilbud.dk, sender i dag en TV-reklame ud på flere kanaler – TV-reklamen er en del af en massiv markedsføringskampagne, der blev skudt i gang tidligere i januar 2023. Budskabet? Nemt, hurtigt, 3byggetilbud.dk.

I 3byggetilbud.dks 23-årige historie har håndværkerportalen aldrig haft igangsat en så stor markedsføringskampagne som nu. Markedsføringskampagnen kører på både TV, radio og online.

Budskabet er, at det med 3byggetilbud.dk er nemt og hurtigt at finde en håndværker, der kan hjælpe med bygge- eller renoveringsprojektet. Og det er ligegyldigt, om det er taget, der skal skiftes, om det er tid til en alternativ energikilde eller om facaden skal renoveres. 3byggetilbud.dk er for alle, der ønsker en effektiv, simpel måde at få tilbud på sit projekt fra håndværkerfirmaer.

 En markedsføringsindsats på flere kanaler 

Markedsføringskampagnen blev skudt i gang mandag d. 9. januar 2023 med radiospots på radioprogrammer så som Radio 100, NOVA, The Voice og Pop FM.

Som led i markedsføringskampagnen starter i dag, d. 31. januar 2023, en reklamefilm i TV på kanalerne TV3, TV3 Sport, TV3 MAX, TV3 PULS, TV3+, Kanal 4, Kanal 5, Kanal 6, Kanal 9, Discovery, Eurosport og NGC.

“Vi har foruden radiospots og en reklamefilm på flere kanaler også en sponsortrailer til “Til salg i 100 år” på TV2’s kanaler. 3byggetilbud.dk skal være det første, der dukker op i tankerne hos byggelystne boligejere, og dér spiller synlighed en stor rolle”, forklarer Johnny Krogsgaard, CTO hos 3byggetilbud.dk og fortsætter: “Det er også derfor, at vi også er synlige på b.la. DBA, Google og YouTube”.

Kampagnen skal tiltrække flere byggelystne danskere

Den massive markedsføringskampagne skal tiltrække flere byggelystne danskere til 3byggetilbud.dk – så endnu flere danskere ved, at de gratis kan få hjælp hos 3byggetilbud.dk, når de kunne tænke sig tilbud på byggeprojektet.

”Generelt ses der en nedgang i byggebranchen, og det er b.la. også derfor, vi har igangsat kampagnen her. Vores ambition for 2023 er, at vi skal modtage flere opgaver end vi gjorde sidste år, så vores kunder ikke mærker til den nedgang, der ellers præger markedet”, uddyber Johnny Krogsgaard.

Markedsføringskampagnen har kun kørt i kort tid, men 3byggetilbud.dk modtager allerede opgaver fra kunder, der har hørt om håndværkerportalen for første gang, og henvendelser fra håndværkere, der har lyst til at høre mere om 3byggetilbud.dk.

3byggetilbud.dk kan du se markedsføringskampagnen og læse mere om det at samarbejde med håndværkerportalen


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
3byggetilbud.dk A/S

Antonigade 4, 4.
1106 København K
Danmark
3byggetilbud.dk A/S

Send til en kollega

0.125