Effektiv håndtering af en akut forespørgsel
Da Intermarine manglede et specialfremstillet løfteåg til en hasteopgave, var man ikke i tvivl om, at Carl Stahl A/S var den rigtige leverandør.
En gang imellem skal det gå hurtigt, rigtig hurtigt. Det var sådan en opgave der landede i mailboksen fredag den 20 marts 2015. Henvendelsen kom fra Intermarine, der havde brug for et 250 tons specialfremstillet løfteåg til levering den 30. marts, fortæller Direktør Henrik Jørgensen, Carl Stahl A/S.
På grund af begrænset løftehøjde i forbindelse med en lastning skulle Intermarine bruge et specialdesignet løfteåg med en løfteevne på ikke mindre end 250 tons til levering i Aabenraa i løbet af bare 10 dage. Vi tog omgående fat på opgaven og via vores egen tekniske afdeling og en betroet underleverandør lykkedes det faktisk os få opgaven løst, fortsætter Henrik Jørgensen.
Dedikerede medarbejdere
Det kræver stor erfaring og effektivitet, men vi lægger os altid i selen for at kunne levere, når en kunde har et akut problem. Vi har en stab af meget dedikerede medarbejdere, der altid gør deres bedste for at sikre, at vi løser opgaven til tiden, så det var en stor fornøjelse at kunne aflevere det færdige løfteåg i Aabenraa på bare ti dage, slutter Henrik Jørgensen.