23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Byggevirksomheder fokuserer på produktbranding og måler ikke kundetilfredshed

For meget fokus på produktmarkedsføring og manglende viden om kundernes opfattelse forhindrer danske byggevirksomheder i at udnytte deres vækstpotentiale.

Selvom de fleste virksomheder inden for byggebranchen mener, de er kendt for det, de gerne vil være kendt for, er det kun 34%, der rent faktisk har tjekket, hvordan kunderne opfatter dem. Det viser en brancheanalyse, foretaget af Koncept Marketing på Byggeri 2016 i Fredericia.

Koncept Marketing, der er specialiserede i branding af byggevirksomheder har i samarbejde med analysebureauet Enigma Insight adspurgt i alt 65 virksomheder på Byggeri16 vedr. branding af virksomheden og deres produkter.

Læs hele artiklen her: http://www.konceptmarketing.dk/Branchean...

Koncept Marketing
Sluseholmen 8A
2450 København SV
Københavns Kommune
Danmark
CVR nummer: DK32958249
P nummer: 1016151390

Kontaktperson

Anette Maria Christensen
Direktør
+45 60229394 anette@konceptmarketing.dk

Send til en kollega

0.042