Hvordan ICA, Helsingborg har brugt METO’s Snap on’s for at optimere butikspræsentationen
Vi har talt med Tobias Norden – Butikschef ICA Nära Hamilton i Helsingborg, om deres udfordringer med at optimerer den visuelle kundeoplevelse i butikken og hvordan vi med vores vores produkter fra METO har kunne bidrage til at løse dette.
”Hos ICA har vi længe haft fokus på at skabe en visuelt tiltalende og ren butiksoplevelse for vores kunder. Men vi følte, der var noget, der manglede. Der var behov for en løsning, der kunne hjælpe os med at præsentere vores varer på en pænere, mere struktureret og moderne måde – noget der samtidig fulgte den nyeste teknologi inden for ESL (Elektroniske hyldekantetiketter).
Derfor valgte vi METO’s Snap on’s som en del af vores butiksstrategi, og vi fandt præcis den friskhed og renhed, vi ledte efter, for at fremhæve vores produkter og ICA’s budskab til kunderne.
Hvorfor METO’s Snap on’s?
- Visuel præsentation: Snap on’s har givet os muligheden for at skabe en æstetisk flot butikspræsentation, der løfter den samlede kundeoplevelse.
- Teknologisk trend: ESL er fremtiden, og med METO’s Snap on’s har vi fået en løsning, der følger med de nyeste trends og giver os fleksibilitet og funktionalitet.
- Bæredygtighed: Snap on’s bidrager også til vores bæredygtige tankegang – en værdi, som vi allerede prioriterer højt
Vi er stolte af de resultater, vi har opnået med METO’s Snap on’s og kan varmt anbefale det til andre, der ønsker at opnå en renere, mere effektiv og fremtidssikret butikspræsentation.” – Udtaler Tobias Norden – Butikschef ICA Nära Hamilton i Helsingborg