Ole Sand Petersen lægger ikke skjul på, at resultatet er utilfredsstillende.
For andet år i rap må Hustømrerne tegne sig for et milliontab, men ifølge direktøren, der tiltrådte posten ved udgangen af august, er man i fuld gang med oprydningsarbejdet.
- Jeg vil ikke sige, at vi kan prale med at være i bund, men vi er godt i gang. Og vi har gjort os umage for at komme hele vejen rundt, også på små sager, siger Ole Sand Petersen.