23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Building Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

Hustømrerne taber igen millioner: - Vi skal ikke jagte omsætning

Underskuddet er mindsket, men bundlinjen er fortsat rød hos Hustømrerne, hvor ny direktør er i fuld gang med oprydningen
Annonce

Ole Sand Petersen lægger ikke skjul på, at resultatet er utilfredsstillende.

For andet år i rap må Hustømrerne tegne sig for et milliontab, men ifølge direktøren, der tiltrådte posten ved udgangen af august, er man i fuld gang med oprydningsarbejdet.

- Jeg vil ikke sige, at vi kan prale med at være i bund, men vi er godt i gang. Og vi har gjort os umage for at komme hele vejen rundt, også på små sager, siger Ole Sand Petersen.

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|