23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Building Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Lemvigh-Müller vil endnu tættere på kunderne

For at bevare positionen som en af landets største webshops målt på omsætning, investerer teknik- og stål-grossisten Lemvigh-Müller nu yderligere i udvikling af den digitale forretning.

For at sikre den fortsatte succes med e-handel, som Lemvigh-Müller gav sig i kast med for mere end 15 år siden, investerer grossisten nu i en ny digital platform og en række tiltag, der skal sikre endnu mere effektive ordreprocesser, fleksibilitet og øget omni-channel convenience for kunderne.

Kim Øxenholt, Marketing- og E-businessdirektør hos Lemvigh-Muller, fortæller om de digitale ambitioner:

- Nøgleordet for vores kommende e-business- og marketingplatform er "digital empati". Allerede i dag modtager vi over halvdelen af alle ordrer digitalt. Men i fremtiden vil samhandel, kommunikation og videndeling med vores mere end 20.000 kunder, blive yderligere digitaliseret. Alle vores kunder har forskellige behov for produkter, ydelser og kompetencer. Det skal afspejles i vores nye platform, som bogstavelig talt skal kunne kende og forstå kunden - og dermed både styrke relationen og gøre os til en endnu mere attraktiv samarbejdspartner.

Som strategisk partner på udviklingen af den digitale forretning har Lemvigh-Müller valgt webdanmark.com, der i dag tæller en række førende grossister og B2B-producenter blandt deres kunder. Samarbejdet dækker over alt fra strategisk forretningssparring til automatisering af marketingprocesser og udvikling af den nye platform og kommer til at foregå i et tæt samarbejde mellem parterne.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141