23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Building Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Cembrit: Ny marketingchef

Anette Tymm er tiltrådt som ny marketingchef i Cembrit

Anette Tymm, 37, Nørresundby, er pr. 1. maj 2014 tiltrådt som ny marketingchef i Cembrit. Hendes primære ansvar bliver håndtering og udførelse af virksomhedens marketingstrategi, og -aktiviteter.

I parløb med Cembrits ledergruppe og salgsafdeling skal Anette bidrage til at styrke Cembrits position i det danske marked yderligere. Nøgleopgaverne indebærer bl.a. at definere nye markedsføringsmæssige mål, at udarbejde koncepter for Cembrits aktiviteter på forskellige kommunikationsplatforme samt at sikre en effektiv eksekvering af disse.

Anette Tymm er uddannet cand. mag. i engelsk og internationale studier på Aalborg Universitet og kommer fra en stilling som marketing manager hos ScanBelt. Tidligere erhvervserfaring omfatter også fem år som marketing manager hos Carnitech og fem år som marketingkoordinator hos Marel Food Systems.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.102|