23948sdkhjf

Sponsorkroner i spil

Hvis man vil være leverandør til Parken Sport & Entertainment er det næsten påkrævet, at virksomheden skyder nogle sponsorkroner af sted til Parken.
Berlingske Business har kontaktet en række af tidligere sponsorer for Parken, og af den undersøgelse fremgår det, at hvis en virksomhed vil have en chance for at blive leverandør til Parken Sport & Entertainment, så gør virksomheden klogt i at lægge nogle sponsorkroner til selskabet.

- Det blev aldrig sagt direkte. Men vi mærkede klart, det var noget man gerne så. Og for en virksomhed som vores lå der en række interessante opgaver i Parken som eksempelvis nedrivningen af den gamle D-tribune, og for at få del i dem, var vi nødt til at tegne et sponsorat, siger direktør Jan Brandis, Brandis Nedrivning, til Berlingske Business.

Avisen har forsøgt at få fat Flemming Østergaard, der er formand i Parken Sport & Entertainment, for en kommentar, men dette har ikke været muligt.

Kilde: Berlingske Business

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078