23948sdkhjf

Regnvandstema på Uponors messestand

Uponors messestand på TUN Byg 2012 var præget af travlhed. Koncernens repræsentanter var da også i dialog med både slutbrugerne, rådgivere og hele forhandlernettet.
Som altid er det relationerne til de kendte ansigter og kontakt til nye kunder og kontakter, der er kerne i Uponors messedeltagelse. Og som for resten af TUN Bygs deltagere var det allerede på messens anden dag en positiv oplevelse.

- Indtil videre har det været en succes med positive tilbagemeldinger og den gode dialog vi håbede på. Vi kommer i kontakt med den enkelte kunde, kloakmestre og lignende og kommer i det hele taget hele forhandlernettet rundt, fortæller salgschef Bo Holm Sørensen.

Produkter med fremtiden for sig
Uponor har på årets TUN Byg valgt at præsentere de besøgende for koncernens regnvandsopsamlingstanke og nye rørsystemer. Både dem som allerede er i handlen, og de systemer der er på vej. Og ved at køre dette regnvandstema er Uponor helt i tråd med TUN Bygs tema; Klima, energi og miljø.

Netop de store perspektiver der er i forhold til regnvand udpeger Bo Holm Sørensen som vigtigt for salget. Han henviser blandt andet til regnvandsopsamlingstanke i forhold til husejere, som kan anvende det opsamlede vand til f.eks. havevanding og vask af bilen.

Lignende muligheder ser salgschefen for Uponors produkter og løsninger, når det gælder udbredelsen af lokal afledning af regnvand (LAR).

Udsigten til tilpasninger både hos den enkelte husejer og i samfundet generelt betyder, at forventningerne til forretningsområderne for de medbragte produkter derfor er store. Og som messen var forløbet, er Uponors arbejde med at pleje de gamle bekendtskaber og skabe kontakt til morgendagens kunder helt som det skulle være.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079