23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Building Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Eurodan-huse bruger nye metoder til at lære kunderne at kende

Det sønderjyske byggefirma vil hente viden om forbrugerne og deres adfærd, og samtidig åbne danskernes øjne for fordelene ved at bygge nyt. Redskabet er en konkurrence med et nyt hus som hovedpræmie.

Eurodan-huse går nye veje med en ny, stor satsning, hvor eurodan-huse både ønsker at blive mere synlig i branchen og samtidig sætte skub i danskernes byggelyst.

Redskabet er den landsdækkende konkurrence 'Vind et hus', som virksomhedens ledelse netop i Rødekro har præsenteres for de ansatte. Hovedpræmien er et hus til en værdi af 1,32 mio. kr. Konkurrencen, hvor deltagerne skal besvare spørgsmål om deres boligdrømme og ønsker, skal kaste lys over nutidens forbrugere og deres adfærd. Det skal hjælpe det familieejede byggefirma til mere succes og fornyelse.

- Med 34 år i branchen og mere end 8.500 huse i jorden ved vi en hel del om at bygge huse, men vi vil rigtig gerne lære forbrugerne endnu bedre at kende, og det skal konkurrencen hjælpe os med. I konkurrencen skal deltagerne bl.a. svare på spørgsmål om deres boligdrømme, og hvad fx økonomi betyder for dem. Det skal give os et indblik i, hvad det er, der tricker forbrugerne, fortæller administrerende direktør Thomas Dahl.

Jo mere information jo større vinderchance

For at være med i konkurrencen skal deltagerne indledningsvis besvare en række spørgsmål om deres boligdrømme og behov. Derefter modtager deltagerne spørgemails i forskellige kategorier. Ved hver besvarelse tildeles deltagerne en række lodder til lodtrækningen om et eurodan-hus. Deltagere, der booker et møde med en rådgiver eller skriver under på en huskontrakt bliver tildelt yderligere lodder.

Konkurrencen løber fra d. 27. august til den 4. november.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14