23948sdkhjf

Giv dine kunder den bedste service – og få flere kunder af det

Den bedste måde at få flere kunder og tjene flere penge på? Det er at have tilfredse kunder. Hvordan får du tilfredse kunder? Du giver et produkt eller en service, de sætter pris på.

At skabe kundetilfredshed er alfa omega i et fri, liberalistisk arbejdsmarked, hvor kunden altid har ret. Det er muligt, du selv synes dit produkt er godt, men hvis ikke kunden ikke er enig, kan det være lige meget. Kundens subjektive synspunkt er det objektive synspunkt for firmaer og virksomheder. Hvordan opnår du så denne tilfredshed? Det er der flere genveje til.

Sådan opnår du den eftertragtede kundetilfredshed
Det kommer meget an på din virksomhed. Analyser først og fremmest, hvad din virksomhed gør og stil derefter spørgsmålet: Hvad kan de ønske fra sådan en virksomhed? Herefter kan du begynde på nogle af disse tiltag:

- Sørg altid får, kunden føler, de får en god pris. Kunder hader at blive taget ved næsen, eller blive behandlet som var de dumme. En god pris kan blandt andet opnås via tilbudsgivning og rabatter, men også bare en generel lav pris for dit produkt. Giv tilbud nemt og enkelt ude ved kunden via tredjeparts, der hjælper med at give kunden tilfredshed via tilbudsgivning. Der er få ting, kunden elsker mere end at spare penge.

- Hav en god hjemmeside, hvor kunderne kan skabe sig et overblik over din virksomhed. Hvis de ikke kan finde dig online, bevæger de sig måske videre til en virksomhed, der har en god online tilstedeværelse.

- Opdrag dine medarbejdere til at have fokus på kundeinteraktionen. Man kan komme langt med et smil på læben og en hjælpende tilgang til kunden. Hvis kunden føler sig hjulpet, er de også mere tilbøjelig til at ville hjælpes.

- Prøv at håndter din virksomhed på sider som Trustpilot, så kundetilfredshedsordet spredes omkring din virksomhed.

Send til en kollega

1.131