AXOR Futures inviterer til andet digitalt event
Den anden udgave af eventserien AXOR Futures fokuserer på holdbart design og bevidst forbrug. Den digitale begivenhed finder sted den 20. april kl. 10.00 og kl. 16.00.
Med kick-off-temaet ’Precious Space’ lancerede designbrandet AXOR den 9. november 2021 sin nye, digitale platform AXOR Futures. Eventserien fremhæver nye udviklinger inden for arkitektur og design ved at invitere anerkendte eksperter fra forskellige områder til en inspirerende udveksling om avantgarde-emner.
Den anden udgave af AXOR Futures fokuserer på holdbart design og bevidst forbrug. "Ressourcerne her på jorden er begrænsede, i modsætning til vores ideer, ønsker og forhåbninger. Det betyder også, at vores holdning til design ændrer sig. Vi ønsker, at det skal være meningsfuldt og langtidsholdbart. Vores primære mål er at kombinere vores enestående design med høj kvalitet og innovativ teknologi til at skabe produkter, der holder hele livet. At være fortalere for bevidst forbrug og tidløst design er vores bidrag til en mere bæredygtig verden. Og i denne ånd har vi altid skabt tidløst design og går ind i en ny dialog med kreative ideer fra hele verden," siger Anke Sohn, Head of Global Brand Marketing AXOR.
Den digitale begivenhed finder sted den 20. april kl. 10.00 og kl. 16.00 med følgende gæster på engelsk: Anne Lise Kjaer (dansk trendforsker og grundlægger af Kjaer Global), Chung-Yi Yang (partner ACPV Citterio Viel), Philippe Starck (arkitekt, designer og AXOR Design Partner) og Rebecca Weigold (Team Leader Green Company Initiative, Hansgrohe Group).
Tilmelding til eventet skal ske inden den 15. april på: www.axor-design.com/int/axor-futures-registration
Save the Date: Næste event i AXOR Futures-serien med temaet ’Luxury Gets Personal’ vil finde sted den 8. november 2022.