Spørger man Henrik Wiingaard-Madsen, er forklaringen simpel.
I hvert fald er stifteren af Airtox ganske kortfattet, når han skal forklare, hvordan virksomheden i fjor lykkedes med at syvdoble overskuddet, mens mange andre leverandører til byggeriet og dets aktører måtte notere sig for tilbagegang.
- Egentlig føler vi bare, at markedet har kvitter...
Syvdobler overskuddet: - Ikke noget ved at have det bedste produkt, hvis ingen ved det
Skønt 2024 blev et modvindsår for byggeriet, har landets håndværkere tilsyneladende haft råd til at opgradere fodtøjet

Airtox var ifølge mediet Markedsføring blandt de 20 danske selskaber, der i fjor spenderede mest på at udbrede budskabet om sig selv. Foto: Airtox
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement