23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Building Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Solar skifter marketingchef

Rico Priésner overtager jobbet som marketing- og konceptchef hos grossistvirksomheder fra Morten Borup.

Solar fortsætter kursskiftet. Med Rico Priésner som ny marketing- og konceptchef vil Solar tættere målet om at blive en service- og sourcingvirksomhed. Det skriver installator.dk.

- Vi er i gang med at redefinere vores position i markedet og transformere os fra ”no. 1 in technical wholesale” til en ”Sourcing og Services” virksomhed. I den forbindelse er det nødvendigt med nye kompetencer og øjne ombord, og vi er kommet til den konklusion, sammen med Morten Borup, at vores veje skulle skilles, skriver markedsdirektør i Solar Danmark, Peter Pedersen, ifølge mediet i en skrivelse til samarbejdspartnere.

Rico Priésner er tidligere marketingchef hos Saint-Gobain Distribution Denmark og har de sidste to år været konsulent med fokus på digital udvikling af forretnings- og marketingstrategi.

Original artikel: http://installator.dk/solar-danmark-opsi...
BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|instance-web02