23948sdkhjf

Stort forarbejde bag Themas TUN-deltagelse

Thema viser udvalget af vinduer og døre frem på årets TUN Byg. Og forberedelserne og målsætningerne er der helt tjek på hos virksomheden.
- Vores forberedelser har været ekstra store, fordi vi har lagt så mange ressourcer i det hele, forklarer Heidi Bjørn, salgs- og marketingschef ved Thema A/S.

Og forberedelse er på alle måder kendetegnende for Themas deltagelse på TUN Byg 2012. Det er helt naturligt for en virksomhed der opererer på et marked præget af voldsom konkurrence, hvorfor der ligger mange overvejelser bag alt, forklarer marketingschefen.

Messedeltagelsen er således en del af arbejdet med at øge kendskabet til virksomheden og dens produkter. Det er en vigtig del af den forandringsproces, som er lanceret for at styrke virksomheden.

Genkendelighed en nødvendighed
- Vi vil øge kendskabsgraden. Det er nødvendigt for virksomheden, som er inde i en turnaround. Derfor er den synlighed og dialog, som kan skabes på messen, af stor betydning for Thema, siger Heidi Bjørn til Building Supply.

Måden, man har grebet opgaven an på, er blandt andet via arbejdet meget med at give Thema et klart look, som skaber den nødvendige genkendelighed. Forarbejdet går langt tilbage. I efteråret 2011 forberedte virksomheden således deres nye markedsføringsplatform samt et nyt katalog, der har været klart fra trykkeriet siden februar.

Arbejdet giver bonus
Anstrengelserne på messen har allerede givet bonus for Thema. Heidi Bjørn kan fortælle, at de første tilbud er kommet i hus på standen, hvor virksomhedens store udvalg af vinduer og døre i rigt mål er repræsenteret.

Kundepleje og -kontakt er dog kun et af målene for Themas tilstedeværelse. Messen benyttes også til at få kontakt til potentielle kandidater til virksomhedens nye uddannelse; "Vinduesprofferne".

- Det er gået lige så godt, som vi havde håbet på, beretter Heidi Bjørn, der forklarer, at man regner med at begrænse optaget til 100 mand.

Ligesom der er gået et stort arbejde forud for Themas TUN-tur, har man blik på at der efter messen skal arbejdes hårdt på de mange leads og kontakter, som skabes i løbet af messedagene.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078