23948sdkhjf

Jysk virksomhed: Vil man have de unges interesse, skal man fange de voksnes opmærksomhed

I Skive Anlæg og Entreprenør tror man på, at initiativ og nytænkning er vejen til at sikre både nutidens og fremtidens arbejdskraft. Særligt forsøger virksomheden at nå lokalområdets unge ved at oplyse de voksne, der omgås dem
Mie Østergaard er marketingschef hos Skive Anlæg og Entreprenør. I sit job havde hun for nyligt en oplevelse, der bekræftede hende i, at indsatsen for at få flere danske unge ind på faguddannelserne ikke kun skal rettes mod de unge selv.

- Jeg sad med 17-18 uddannelsesvejledere fra Viborg Kommune og fortalte om vores forløb, faget og mulighederne ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094